lauantai 10. marraskuuta 2012

Nyt voin kuolla rauhassa.



Kaikki Marie Antoinette-elokuvan nähneet tietävät, että tämä kappale soi taustalla kuninkaallisissa häissä tanssin kohdalla. Minulla tosin meni kolme vuotta selvittää, mikä kappale on kyseessä. Kuuntelin muutama päivä sitten Jean-Philippe Rameauta Spotifysta(hän on eräs suosikkisäveltäjistäni), ja muutaman kappaleen jälkeen aloin tanssahdella hajamielisesti musiikin tahdissa hyräillen. Yhtäkkiä keskityin kuuntelemaan ja tajusin kuuntelevani juuri tätä kauan hakemaani kappaletta. Oloni oli suunnattoman onnellinen. Nyt olen kuunnellut tätä monta päivää putkeen, en saa tästä tarpeekseni.

1 kommentti:

  1. Moi Kiia! :)

    Kiitos kommentista, jonka laitoit mun blogiin! Se oli aivan ihana lukea! Jos asut mormonikirkon vieressä, niin pukeudu siististi ja mee rohkeasti sunnuntaina sisään, vierailijat on aina tosi tervetulleita ja oon varma, että sut otetaan hyvin vastaan! :) Missä kaupungissa asut? Tunnen aika paljon mormoneja eri kaupungeista, joten jos haluut olla johonkin omalla paikkakunnallas asuvaan kirkon jäseneen yhteydessä, niin voin koittaa järjestää asian :)

    Jos haluut olla muhun yhteydessä ihan yksityisesti, niin lähetä mulle rohkeasti sähköpostia osoitteeseen susannalr@hotmail.com , niin voidaa jutella lisää! :)

    Rakkain terveisin
    Susanna

    VastaaPoista